“YouTube” reklamların məcburi izlənmə müddətini artırdı

şərh Yoxdur
LoadingSevimli et

Mobil cihazda “YouTube” videolarını izləməyi sevirsinizsə, bu xəbərdən sonra bu vərdişiniz dəyişə bilər. Çünki “YouTube” keçilməsi mümkün olmayan 6 saniyəlik “Bumper” reklamlarını təqdim etdi.

Tədqiqatlara görə, 18-49 yaş aralığındakı insanların 50%-i “YouTube” videolarını mobildə izləyir. Buna görə də, “YouTube” aldığı qərar ilə daha çox gəlir əldə edə biləcək. Məcburi reklam 1 saniyə artırılmış olsa da, hər videodan öncə məcburən reklam izləmək xoş hal deyil.

Yenicə təqdim olunmuş reklam üçün nümunə təqdim edirik:

Mənbə

 

Eynar Haji

Müəllif

Eynar Haji

Növbəti

Əlaqəli Paylaşımlar